Abang Sado Tunjal Kepala Pemandu Wanita

Abang Sado Tunjal Kepala Pemandu Wanita

Abang Sado Tunjal Kepala Pemandu Wanita

06 Jun 2023, Selasa. satu kejadian tular di video yang dipercayai berlaku di Cameron Highland, di mana seorang lelaki berbadan sasa ‘menunjal’ kepala seorang pemandu wanita kerana tidak berpuas hati wanita berkenaan memotong kenderaannya secara merbahaya.

Difahamkan pentengkaran bermula apabila lelaki berbadan tegap itu tidak berpuas hati dengan pemanduan wanita terbabit.

Ketika wanita itu sedang membuat penjelasan, lelaki berbadan sasa itu telah menunjal kepala wanita berkenaan sebagai satu bentuk ‘pengajaran’.

”Bawa elok sikit, kau nak main, kau main dengan nyawa orang, babi! Kalau aku sepak kau kat sini dengan orang sebelah kau aku sepak nanti,” katanya dengan nada marah. iloveborneo.



Abang Sado Tunjal Kepala Pemandu Wanita




Ikuti Artikal Lain Yang Bermanfaat:





Ikuti paparan sutuasi kejadiaan berkenaan pada video di bawah.






Susulan daripada kejadian itu, suspek berusia 29 tahun yang bekerja sebagai penyelia kilang itu diberkas di Serdang, Selangor.

Ketua Polis Perak, Datuk Seri Mohd. Yusri Hassan Basri berkata, tangkapan ke atas lelaki itu dibuat susulan laporan polis dibuat wanita berusia 24 tahun itu di Balai Polis Saujana Utama, Sungai Buloh.

Katanya, siasatan awal mendapati kejadian berlaku pada pukul 5.33 petang ketika mangsa dan adik lelakinya berusia 17 tahun dalam perjalanan turun dari Cameron Highlands menuju ke Tapah. kosmo.



Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Selamat Hari Raya Aidilfitri