Semakan Status Permohonan Diploma Kejururawatan UMS

Semakan Status Permohonan Diploma Kejururawatan UMS

Semakan Status Permohonan Diploma Kejururawatan UMS


Diploma Kejururawatan Universiti Malaysia Sabah (UMS) merupakan salah satu sijil dalam bidang jururawatn yang sentiasa mendapat permintaan daripada masyarakat dan sangat diperlukan di pasaran kerja.

Kuali sijil yang baik hasil daripada tunjuk ajar oleh tenaga pengajar yang berpengalaman dan berkemahiran dalam akademik serta indistri membuatkan setiap graduan Diploma Kejururawatan UMS mudah mendapat kerja di pasaran kerja samaada di sektor kerajaan atau swasta.

Pengambilan dan kemasukan ke program ini hanya dilakukan setahun sekali iaitu setiap kemasukan bulan september. Calon-calon yang berminat dan memiliki kelayakan boleh membuat permohonan awal apabilan iklan penawaran telah dikeluarkan dan diedarkan oleh Universiti.




Semakan Status Permohonan Diploma Kejururawatan UMS





Justeru itu kepada calon-calon yang telah membuat permohonan untuk mengikuti pengajian dalam bidang berkenaan, status semakan permohonan boleh dilakukan secara atas talian.


Pautan Semakan Status Permohonan Diploma Kejururawatan UMS:




Lanjutan itu, kepada calon-calon yang berjaya diterima dan bakal melapor diri adalah diucapkan selamat tahniah dan semoga berjaya dan pulang membawa segulung Diploma. Dalam masa sama mendapat tempat dipasaran kerja.



Klik link dibawah dan ikuti kandungan artikal yang bermanfaat:




Gunakanlan ilmu yang telah dipelajari dan berbaktilah dengan baik dan ikhlas kepada diri sendiri, masyarakat, bangsa dan negara.


Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Selamat Hari Raya Aidilfitri