Biodata Muhd Azfar Ikhwan

Biodata Muhd Azfar Ikhwan

Biodata Muhd Azfar Ikhwan


Muhd Azhar Ikwan adalah seorang pempengaruh media sosial yang tular di pelbagai media sosial masa kini.

Baru-baru ini, beliau mendapat perhatian netizen apabila raut wajahnya berjerawat menjadi punca dirinya ditolak oleh wanita yang ditemuinya dan difahamkan bakal kekasihnya.

Beliau yang memiliki perwatakan sederhana sentiasa senyum mesra dan tenang membuatkan dirinya walaupun dilanda ujian dunia cinta di usia remaja. 

Sepintas lalu, Seperti yang diketahui, penyakit cinta adakalanya membawa kepada tindakan negatif pada diri apabila ia tidak difahami dan di kawal dengan baik.





Ketahuilah bahawa setiap manusia telah ditetapkan rezekinya, dan salah satunya adalah jodoh pertemuaan.


Susulan daripada video Muhd Azhar tular di media sosial, Stesen Radio terkemuka tanah air iaitu Era FM telah memberikan ruang dan peluang kepada Azfar untuk dating bersama pengacara, Hawa Rizwana.


Nama penuh:

  • Muhd Azhar Ikhwan Yahaya

Nama panggilan:

  • Azhar

Umur pada tahun 2023:

  • 20 tahun 

Asal:

  • Shah Alam, Selangor

Pekerjaan:

  • Pempengaruh media sosial


Menerusi paparan beberapa video yang dimuat naik dalam TikTok, kelihatan mereka menemukan Azfar dan Hawa dalam sesi makan malam di kafe Kueh, Selangor. Muhd Azhar tersimpul malu dan nervous seperti tidak menyangka akan dating berkenaan.

Walau apapun, Azhar berkata, dia mengucapkan berbanyak ucapan terima kasih kepada pihak Era Fm kerana memberi peluang dan ruang makan malam berkenaan. 


Dalam erti kata lain, tindakan pertemuan secara dirancang yang dipenuhi dengan kebaikan adalah salah satu tindakan positif untuk keharmonian sesama manusia. Dalam pada itu, ia juga memberi suntikan moral, dorongan dan semangat kepada seseorang untuk terus bangun dan maju kehadapan bagi mengapai impian. Percayalah bahawa tidak semua sesuatu perkara yang dihadapi atau berada didepan mata adalah pasti milik diri sepenuhnya.


Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Selamat Hari Guru