Koleksi Ucapan Tahun Baharu 2024

Koleksi Ucapan Tahun Baharu 2024

Koleksi Ucapan Tahun Baharu 2024.


Keleksi-koleksi ucapan ini ditujukan kepada sesiapa sahaja walau dimana sahaja mereka berada.

Berikut adalah antara koleksi ucapan tahun baharu 2024 untuk tatapan dan perkongsian semangat bersama;


  • Ucapan pertama.

Selamat menyambut tahun baharu 2024 dengan iltizam dan azam baharu yang lebih ceria dan harmoni.



Koleksi
Ucapan Tahun Baharu 2024



  • Ucapan kedua.

Selamat menyambut tahun baharu 2024 yang bakal tiba tidak lama lagi dengan hati yang lapang dan syukur ke hadrat Ilahi kerana sentiasa diberikan kesihatan anggota badan yang baik.


  • Ucapan ketiga.

Selamat menyambut tahun baharu 2024 dengan penuh gembira dan keriangan. Semoga di tahun 2024 ini sentiasa diberikan kesihatan yang baik, rezeki yang halal dan kesempurnaan hidup yang sejahtera.


  • Ucapan keempat.

Selamat menyambut tahun baharu 2024 yang bakal menjelang tiba. Marilah kita meningkatkan rasa syukur dan setiasa melaksanakan amalan-amalan kebaikan sepanjang hidup di dunia. Hindarilah daripada perkara keji yang dilarang.


  • Ucapan kelima.

Selamat menyambut tahun baharu 2024 yang akan datang pada minggu hadapan. Tetapkanalaj niat yang baik, semoga apa jua perkara yang dilakukan akan sentiasa dipermudahkan oleh yang maha Esa dengan lebih baik dan bermanfaat.


  • Ucapan keenam.

Selamat menyambut tahun baharu 2024 yang akan datang dengan doa yang baik. Dalam masa sama, tingkatkanlah amalan doa kepadanya agar kerja-kerja harian yang dilakukan adalah satu ibadah dan sentiasa dipermudahkan olehnya.


  • Ucapan ketujuh.

Selamat menyambut tahun baharu 2024 yang akan menjelang pada minggu hadapan. Marilah kita tingkatkan kesatu paduan bersama. Bentuklah masyarakat yang majmuk dan madani agar kita bersama-sama menikmati satu lehidupan bahagia sepanjang berada di muka bumi ini.


Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Selamat Hari Guru