Doa Untuk Diriku

Doa Untuk Diriku

Doa Untuk Diriku


Bismillah hirrohman nirrohim.


Ya Allah, hanya padamulah aku bermohon dan meminta.

Dihari dan pagi jumaat yang penuh membawa berkat ini, engkau ampunilah dosa-dosanya yang lampau, yang sekarang dan yang datang. Ampunilah juga dosa-dosa ibu bapaku.

Engkaulah yang maha pemurah lagi maha mengasihani, engkau kurniakanlah aku sihatan rohani dan jasmani yang baik, agar diriku dapat melakukan amal ibadah dan kerja-kerja kebaikan.


Ya Rahman ya Rahim.

Engkau berikanlah aku rezeki yang halal lagi diberkati, engkau beranak pinakanlah rezekiku ini agar aku dapat membantu keluargaku, sahabat-sahabatku dan muslimin muslimat yang benar-benar memerlukan.


Ya Munzilal Kitab

Engkau terimalah amal ibadahku dan tempatkanlaj diriku dikalangan orang-orang yang beriman. Ya Allah, engkau jauhkanlah diriku dari segala perbuatan-perbuatan yang keji iaitu perbuatan yang engkau tidak redhai.




Doa Untuk Diriku


Ya Robbana

Engkau jadilah diri sebagai orang yang disukai dan disenangi orang oleh orang lain agar ikatan silaturrahim dikalangan ummatmu sentiasa utuh dan harmoni.


Ya Allah, engkau berkatilah doa dan permintaanku ini, sesungguhnya hanya kepadamulah tempatku untuk meminta dan memohon pertolongan.


Aaminn.. aaminn ya rabbal alamin.


Post a Comment

0 Comments

Featured Post

Selamat Hari Raya Aidilfitri